Bästa Milla ♥

Jag vet att jag blivit tråkig och att bloggen suger pung, men så är det med allt runt omkring mig just nu, sugig pung!

Igår hade jag jiaf ätte kul ihop med Milla söten, vi gick till Big ben standup, där dom hade översvämning och fick improvisera, det sög också pung kan jag säga.
Ingen var rolig, alla fett nervösa, utan mic, utan scen.
Fail på dom...

Men vi hade kul ändå :)
Det är tur att jag har Milla, annars hade jag nog gått under.
Självklart finns det många som jag behöver men utan Milla är det kört ♥


Idag har jag iaf varit hos kokkotanten och försökt bena ut veckans alla kaosigheter, det gick ju inte att göra på den lilla tiden..
Men lite mer klarhet fick jag väl i det hela och dessutom så skulle hon ringa ätstörnings enheten i veckan också och pusha på dom lite till eftersom dom är sjukt sega.
Mötte också en tjej från gruppen som jag gillar utanför och pratade lite, hon hade tänkt på mig och undrat hur det gått, så söt, fick tom en kram :)
Funderar på om man ska våga lägga till henne på facebook, vi bor ju trots allt typ grannar dessutom.
Eller är det weird?

Får klura lite på det ett tag till.
Nu vill jag bara gå och lägga mig, känner att jag behöver det så lite sömn som jag fått senaste tiden :(
Men jag är rädd att jag kommer sova i flera timmar och förstöra hela dygnet ist..

Nånting annat än att städa vill jag göra iaf, för det har jag gjort sen jag kom hem från kokkotanten.
Jag har, tro det eller ej, men nästan fått upp hela min garderob men jag förstår inte hur jag ska få plats med resten, för den är typ full nu och det är en hel del kvar som ska in och då har jag inte ens tänkt tanken på att J ska få plats med nått där inne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0