I fredags..

Så kan man ju verkligen snacka om att det var girlsnight.
My god, 8 tjejer, 2 speglar ;)

Det säger väl det mesta om hur kvällen började, jag fick lockat hår iaf och nu vill jag ha en sånn locktång!
Sjukt söt jag blev ju ^^,


Lite nytt löshår på det bara ;)
Har fortfarande inte hittat mitt löhår.. Jag vet ju att det är här någonstans!
Jag tror det spökar här eller så har vi en hustomte, för allt bara försvinner!
Löshår, strykjärn, mittbalkar, you name it..

Eller så är det bara jag som inte har fått nån ordning här än, men så är det nog inte :p

Kvällen var iaf väldigt lyckad i fredags, enligt mig ;) alla håller nog inte med men i det stora hela så var det bra.
Jag var ju till och med nästan nykter :o
Inte ofta det händer, men efter månadens alla utgångar så har jag dels en sur J här hemma och sen så börjar jag känna mig alkoholfet, trots att jag inte gått upp ett endaste gram!

Dags att börja mäta igen tror jag, för vågen där inne snackar skit!!
Nej nu fick jag ångest över det nu också, bajs, ikväll är det jag som springer till solariet ist för att ta bussen!

Kommentarer
Postat av: Theres

Vad va de för locktång? Otroligt fint hår :D

2011-04-12 @ 15:48:11
Postat av: Anonym

Söta du :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0