Woho im.. frisk?

Jag tror det, iaf i magen ;)

Dagen har varit bra :) vi har städat och fixat lite här hemma.
Vi har också fyndat, enligt mig ;)

Efter att ha solat, fixat, städat och duschat så hann vi ut på söder en sväng.
Vi lämnade tillbaka ett Leos hyllor, för andra gången.. Men vi hann förbi ett litet litet loppis och köpte en annan skitfin hylla till köket ist.
Nu har vi också bestämt hur vi ska göra i hallen och Leo ska få en byrå ist :)
Det kommer bli fett nice :)

J är iväg och grillar med Frepp och jag är helt förstörd efter att ha varit ute i parken med Leo och J en timme..
Jävla pollen energi! :(
Jag nyser som faaan, snoret och ögonen bara rinner och jag kom återigen på varför jag gillar att vara utomlands trots att det är sommar i Sverige..
Blö på att vara ute nu säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0