Peppar peppar..

Idag hoppas jag verkligen på en bra dag!
Trots att Leo drog upp mig tidigt som fan så fick jag somna om och nästa gång han väckte mig så var det med en stor puss ♥

Nu har vi tittat på film och ätit frukost.
Jag har bokat in en dag på stan, fika och mys
En toalett pause senare och jag funderar på om det verkligen är min dag idag..

Leo badar och när han badar så badar han hela badrummet, ett mindre hav på golvet och självklart så tappar jag mobilen i havet så den glider in under badkaret!
Min stackars iPhone :(

Den verkar ha klarat sig ganska bra eftersom jag fångade upp den nästan direkt, men ändå..
Jag måste köpa ett nytt skal till den nu, den får lite för mycket stryk än vad den ska tåla tror jag.


Nu ska han upp ur badet och jag ska försöka få på mig lite kläder och åka mot stan, för en gångs skull så tänkte jag ta med mig min kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0