Jag har bra humor..

Ibland ;)
J bad mig att köpa hem lite frukost här om dagen, när jag kom till brödet så fanns inte det som vi brukar ha vilket leder till kaos i mitt huvud..

Efter 10 halvt panikartade samtal och 17 varv runt brödhyllan så sa han köp nått knäppt bara, testa nått nytt.
Det gjorde ju inte alls saken bättre eftersom jag inte kan välja själv! (stavas osjälvständig personlighetsstörning.)

Men sen hittade jag faktiskt något som passade in på hans beskrivning, köpt nått knäppt. ;)




Jag tycker iaf att det var sjukt kul :p

Sen att jag var sjukt duktig också som faktiskt klarade av att köpa något helt nytt, själv, i en mataffär, utan att kaosa alldeles för mycket!





Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

Hahhaa, Thomas brukar göra det när jag lixom är med på det.. men detta var helt utan förvarning ASG

2011-01-31 @ 22:43:05
URL: http://Angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0