Aj min rygg..

Stackars den, men Therese har fina naglar nu igen iaf :p

Jag fick sovmorgon imorse medan J gick upp och städade!
Helt sjukt men tack ♥

Direkt när jag vaknade var det bara att dra på kläderna och åka till tekniska för att hämta Therese, ungen vet ju inte hur man åker tåg själv :p
Hem, äta och fixa naglar.
Nu på med sminket och ut för att leta kyckling overall till henne också, men hon ska inte vara pippi gul som mig utan grön och skön ;)

Sen bär det av hem till J´s mormor för att lämna veckans pengar. :p

Boka in den där Zoorbingen måste jag komma ihåg också.
Kom på det när jag såg att mamma och Olle varit på takvandringen som han fick av oss när han fyllde år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0