Ännu en dag..

Tyvärr får man väl säga, just idag är jag fan inte stark..
Klarar knappt att stå på benen..

Dagar som denna får man ju skylla sig själv, det var nog jääävligt dumt att inte äta mer än några tuggor langos på hela dan och dra i sig minst en halv platta öl...
Nej jag är allt annat än stark idag, men fan vad kul det var tills det började bli kaos ;)

Och mkt kaos blev det på slutet, speciellt efter att Rosanna fick åka plingplong taxi till sitt fina rum för natten..
Jag tror det var då det började spåra, iaf för mig..
Dom andra såg jag inte så mkt av eftersom dom bara drog helatiden, och när man väl fått tag på dom och tagit sig dit så hade dom dragit vidare igen.. :(

Shit the same, massor med roliga bilder i kameran men datorn är lika mongo idag så det kan man ju glömma, tar nog med den till mamma nu och slänger in bilderna där ist.
Om jag tar mig upp nu utan att svimma igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0