Äntligen, vilken lycka!

Nu är det färdig lekt för idag säger jag, "Nääää Leo leka mera" säger han..
Jag försöker natta medans J håller på och kopplar in vårat bredband vi precis beställt, 100mbit bitch!

Sjukt nice, jag Hatar Telesnors jävla skit mobila ap internet som Aldrig fungerar!
Men nu blir det ändring, shit vad jag ska ladda ner missade serier ikväll, och film, massor med film <3

Nu när det finns internet så går det ju också att se allt från både ps3 och tv'n och min bärbara, så jag är inte låst till att sitta framför datorn nu längre!

Det känns som en helt ny värld, jag fattar inte att jag varit utan det här sen första mars! :O


Exalterad som jag är så märker jag nu också att jag inte ätit nått sen jag var med Milla, trots att killarna åt när jag kom hem och jag precis gjort middag till Leo..
Oopsi, men hur ska jag hinna det nu när jag har 100mbit?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0