Buhuu

Idag blev inte alls nå skojig..
Diana somnade så vi satt här och väntade och sen blev det inte av, jag har som valigt städat som fan.
Vilket verkligen behövdes, såg ut som kaos efter igår..

Mormor var ju här en sväng, vi fikade, kollade igenom hennes kläder och gick en sväng till ringen, hon köpte nya sandaler till Leo eftersom han tappade ena i söndags när vi åkte hem från pappa..

Tyvärr så är det nått fel på våran dator så jag får inte in en enda av alla mina bilder från dom senaste dagarna :(
Nu har den tom fuckat upp så mkt att den inte ens startar. Skit grej..

Imorn är det party party, vi hoppar in ett helt gäng i nån van som Diana trollat fram :)
Det kommer bli sjukt nice, jag har inte satt min fot på Powermeet på 10år!

Tänkte dock inte göra en favorit i repris, lite lugnare än när jag var där sist får det bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0