Dagens bravader..

Vilken jävla pruttdag det har varit i mitt huvud!
Hela förmiddagen gick åt till att gråta och vid ett när killarna gick upp så stack jag till Diana och grät lite till.
Diana är bra hon, hon förstår och jag fick gråta ur mig lite ♥

Resten av dagen har sen varit rätt så okej, jag har varit med Diana och inte behövt tänka på allt jobbigt som hände igår.
Hon gick till frisören och klippte upp sitt hår skitsnyggt och jag var moraliskt stöd eller nått ;)

Sen gick vi tillbaka till henne och gjorde oss vackra, tanken var att jag skulle följa med henne till Maja som fyller 25 idag men J övertalade mig till att stanna hemma.
Förmodligen för att jag blev så jävla snygg i Dianas löshår :p


Vi ska iaf bara ligga i soffan nu och glo på nån film, J gick precis ner och köpte jordgubbar till mig eftersom jag numera vägrar chips och godis, nu jävla ska jag bli skinny, detoxa, träna, poppa pillsen och allt det där.
Bara den här veckan har jag gått ner nästan 3kg trots mens och jag tog mitt första piller idag så jag hoppas på mer nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0