Fucking HOT!

Det blev en heldag med tjejerna, i värmen ;)
Shit vad varmt det har varit, men riktigt skönt!

Vi började med att gå till hundgården i vitabergsparken och var där i flera timmar.
Vi har gått och gått och gått i ännu mera timmar, chillat vid en kisspool, där Leo badade med dom andra kissungarna ;)
Vi har också ätit mat och bakat en rosa tårta ♥

En riktigt bra dag helt enkelt :)
Milla har också ringt mig flera gånger under dagen, mest rolig var hon när hon ringde tidigt och fortfarande var rolig på morfin :p
Men hon mår ganska bra ändå och allt har gått riktigt bra.
Jag hoppas att hon är så pigg så jag får åka och kika imorn ^^,

Nej nu blir det film i soffan i min ensamhet, J är ute och kalasar med sin kusin eller nått så jag får klara mig själv ;)
Mitt iphoto och hela datorn är helt mongo så mina bilder kommer sen, det här är Dianas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0