Ganska tråkigt ändå..

Men det blev visst en rätt så lyckad dag ändå :)
Jag har storstädat (som vanligt), rensat upp bland alla viktiga papper jag bara gjort till stora högar i köket, rensat upp i lilla rummet, diskat, plockat, pantat burkar och gjort iordning.

Våran favvo kandidat till inneboende var precis här och kollade in rummet och J håller på att natta Leo nu.

Ikväll ska vi nog se på Sucker punch, eftersom Angiie säger det ;)
Att J flyttar min blogg ikväll kan jag nog glömma men jag tror jag har lite koll på hur wordpress fungerar nu, jag har klickat runt lite där under dagen..

Egenligen så är det inte mkt som ska göras, bara lite lite småfix i designen för min del, men sen gäller det att J flyttar över alla inlägg och bilder.
Dom vill jag ju ha med mig!

Men det blir nog awesome tillslut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0