Händer idag då?

Shit vilken SEEEEG dag!
Helt otroligt..

Det enda som gjorts idag är att stressa fram och tillbaka in till stan, försent så klart.
Och hängt i våra onepices, jag i min gula och hon i sin gröna, vi funderade på att gå ut i dom, men ångrade oss ganska fort ändå ;)
Vi trodde bussen gick 10.50 eftersom hennes mamma sa det, men ikke, den gick 9.50.
Ett tappert försök till att för bussen att vänta senare och hon var inbokad på nästa buss ist som gick 13..

Jag och Leo är hemma igen, han blev överlycklig när han hittade sin kjell och co katalog på sitt rum nyss, han trodde den var borta ;)
Förstår inte hur man kan vara så fast i en tråkig katalog..
Iof så är det bara sidan 542 som gäller, sidan med usb fläktarna :p
Han är helt såld på dom och frågar varenda person han träffar om han inte kan få en av dom, nu senast frågade han en av grannarna som vi sprang in i ^^,

Nu börjar det bli dags att äta lite lunch och natta lillskrutt.
Ska försöka jobba lite på den där wordpressflytten igen, nu när jag lyckats övertala J till att hjälpa mig! ♥

Ska bara förstå mig på hur den fungerar nu också, ska lägga in den i mobilen och så.
Eget domän och shit snart också, woop woop :p


Kom igen nu Dirty Diana, jag behöver en ny drog och det är du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0