Ingen kommentar, egentligen?

Jag vet inte, jag har så mycket jag vill få ur mig och berätta men det är så jävla tråkigt att göra så här..
Det är för krångligt och tar för lång tid, när jag väl kommit in här så har jag antingen glömt bort vad det var eller tröttnat!

Allt är klart inför min bloggflytt, appen är nerladdad och inställd, mkt på nya sidan är inställt och klart eller iaf planerat, bara design och själva flytten nu som är kvar..
Jag vill bara att det ska bli klart så jag får något flow igen ;)

Imorn blir det iaf sovmorgon, Milla väcker mig kvart i 9 eftersom hennes mamma ska köra oss till hennes återbesök.
Efter det blir det nog en välbehövd fika innan hon åker till etuna.
Sen ska jag faktiskt försöka lägga upp bilderna från v-ås, men dom är lite crazy ;)

Vad säger vi ska jag bara byta adress föresten eller vill ni inte flytta med förens allt härifrån också är med så man kan gå tillbaka och så?
Jag är så trött så jag vill bara byta, gärna igår :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0