Jag vill jag vill jag vill..

Sådär, Irene Huss (Den som vakar i mörkret) är avklarad.
Nu tror jag att det blir Red Riding Hood innan jag somnar på soffan av utmattning.
Eller så får J välja nått som jag ändå inte vill se. :p

Shiiiit vad fort det går att ladda ner nu, bara nu ikväll på 2-3 timmar så har vi laddat ner typ 25 filmer och massor med top gear :D
Lite skillnad från innan när det tog 4 dagar för mig att få hem ett avsnitt av DH..

Men jag lyckas inte få i mig mer än 3 jordgubbar trots att jag VILL ha i mitt huvud :/
Undrar om det ska vara så här hela tiden..

Äh det är väl för det bästa ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit hur smal ska du bli egentligen? Du har gått ner jätte mycket redan!

2011-07-17 @ 10:47:50
Postat av: Orolig

Uäk du kommer se ut som äkel kissie snart

2011-07-17 @ 11:27:23
Postat av: Louise

Men hallå folk som kommenterar, varför kommentera om hur smal hon vill bli. Vilken vikt man trivs i individuellt. Och hon är inte underviktig.

Det flesta som ger negativa kommenterar till sina "vänner" som gått ner i vikt är bara sjuk avundsjuka! (för ni själva framstår som tjocka, hahaha)

Brukar ni säga så till en vän som gått upp i vikt?? "Hur tjock ska du bli egentligen?" "Du kommer se ut som en äckel fet amerikan snart" Mmm nä det säger ni inte! Å det fan mer ohälsosamt att bli överviktigt med höga blodfetter, högt blodtryck diabetes och alla följdsjukdommar man kan få.

Är man genuint orolig så säger man fan inte det på det där sättet! Är man är riktigt vän så träffas man IRL och framför sånt, inte som kommentarer i en blogg.

Era feta fegisar! :p

2011-07-17 @ 12:54:26
Postat av: Kim - The Gizzylicious side of life!

Tack söta Louise <3

2011-07-17 @ 13:11:02
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Orolig

du louice om du nu är hennes "kompis" så borde du kanske inte uppmana henne till att ta droger som gör att hon kommer se helt sjuk ut!

jag vet att det är samma tabletter som kissie äter som kim börjat med nu (känner inte kim men har hört av en som gör det) och tycker du att det ser normalt ut? smal som ett barn med bröst stora som meloner?!



vilken bra vän du verkar vara då, hoppas du är där när hon kollapsar av undernäring precis som alla andra unga tjejer med sjuka ideal som gör som hon!

och jag är inte tjock som du verkar tro, men jag har inga problem med dom kilona som jag har och om jag nu vill få bort några av dom så gör jag det på det hälsosamma/rätta sättet, träning och rätt mat!



Ni båda behöver växa upp och ta ert ansvar, speciellt kim som faktiskt har ett barn att tänka på!

2011-07-17 @ 21:06:24
Postat av: Angiie

Vaddå smal? (nej, jag säger inte att hon är tjock) men jag tycker hon ser helt normal ut och har hon inte tappat typ 10 kg sen jag träffade henne senast, så ser hon ut som vilken tjej som helst?



Jag vet även att Kim är en vettig tjej och hon skulle inte gå till överdrift med sånt här. Och hur exakt vet ni exakt vad Kim väger/har vägt och vad som är eller inte är undervikt för henne?



Och för övrigt, man gör precis som man själv vill med sin kropp så länge man håller koll på vad man gör och som sagt, inte går till överdrift.



Visst finns det bättre sätt att göra saken på, men ibland fungerar helt enkelt inte sånt.

2011-07-18 @ 03:52:08
URL: http://mskingsfield.com
Postat av: Louise

För det första, jag uppmanar inte Kim till att ta något, vilket säkerligen inte någon av hennes vänner gör.

Vad Kim vill ta och inte ta är hennes val.



Du KÄNNER INTE Kim!?! Men du känner någon som gör det!? WOW! :D Fan vad bra hörru! Vad sägs om att du engagerar dig mer i ditt eget liv och i dom du faktiskt känner!



Vad jag tycker är normalt är knappast relevant, men för att informera DIG som inte ens känner Kim så ser hennes kropp inte ut som ett barns med stora meloner.

Skulle den nu göra det så är det ändå hennes val. Okända människors negativa kommentarer om hur hon ser ut eller vill se ut kommer inte ändra på hennes åsikter, bara sänka hennes självförtroende.



Nu fungerar iaf Sverige så idag att vid 18 år är man myndig och har rätten att bestämma över sig själv. Bra eller hur!

Man får ta ansvar för sig själv.

Hur sedan Kim går till väga för att hon ska må bra är upp till henne och hur det går till är inte din sak att lägga dig i.

Hon tar sitt ansvar för hennes och hennes familjs liv.



Skulle någon av mina vänner behöva hjälp så stöttar jag dom, men man kan inte hjälpa någon som inte vill ha hjälp.



Gå ner i vikt på rätt sätt?! Hur man vill gå ner i vikt väljer man själv, om det är rätt för den personen kan knappast någon annan avgöra (möjligtvis en läkare) men speciellt inte du som inte ens känner Kim.

Ingen bryr sig hur folk går upp i vikt, eller om de gjorde det på rätt sätt! Vilket det nu är!



Om du vill vara tjock, benig, plöffsig go ahead! I don't give a shit! Jag känner inte dig så jag kunde inte bry mig mindre.



Skaffa dig en riktigt hobby istället för att lämna negativa kommentarer till folk du inte ens känner!



Du behöver skaffa dig ett eget liv! (Det låter inte som du har det, när det du gör är att hålla koll på vilka tabletter olika personer äter som du inte ens känner!)

2011-07-18 @ 10:21:42
Postat av: Milla

Jag delar åsikt med min mamma som faktiskt känner Kim och har träffat henne för inte så länge sen (6 dagar sen eller nåt). Och jag SÄGER också som min mamma sa till Kim sist vi alla sågs.."Vad VACKER du är Kim!"

Och det är hon också! Vackrast av alla jag känner och har träffat.

Och folk som inte "känner henne" får ha sina åsikter, grejen e bara den att de Åsikter inte spelar ingen roll! Skaffa er era egna liv å sluta lägg er näsa i andras!

2011-07-19 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0