Jävla äckelpolare :p

Fy fan, här ber man om råd för min äckelblåsa på foten som gör snuskigt ont..
Vad får man höra?

Att man ska hälla salt i det, sticka med nålar, äckelpeckelblääääää!

Jag gjorde det iaf..
Jag tog en nål och kände mig som stans pundare när jag satt på toaletten med en spruta i foten!
Huäääää vad äckligt!!!

Nu är det klart iaf, den är tom och gör inte längre ont..


Thank god för det.
Och tack för att vi nu har internet, det enda som kan lugna mina nerver nu är porr! ;)
Massor med porr!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Emil fick flera BLODFYLLDA blåsor när han spelade brännboll barfota i gruset.....

Han stack hål dock ej med injektionspruta, vad jag vet.

2011-07-14 @ 14:12:28
Postat av: Johanna

2011-07-15 @ 09:27:45
Postat av: Johanna

Hhahahahahaha... det enda som kan lugna mina nerver är porr!

Du är så jävla skön!!!!! (jag gillar också porr) MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! :D

2011-07-15 @ 09:28:34
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0