Lite piggare..

Inte helt förstörd som igår iaf..
Pallrat mig upp med Leo nu och han spelar spel på min iPhone, det tråkiga är att han tröttnar så fort på varje spel och sitter och gapar "hejdå hejdå hejdå" och blir skit förbannad när han inte hittar dom spel han vill ha.
Det är inte precis vad jag är sugen att lyssna på så här på morgonen..

Ingen frukost finns det, inga blöjor, inget inget inget.

Den här dagen börjar inte bra, J vägrar gå upp ur sängen, jag har fortfarande inte en enda jävla krona.
Han har pengar på sitt jävla kort men att gå ur sängen, köpa frukost och blöjor + andra livsnödvändiga saker går absolut inte för sig..
Och nu är mitt humör SLUT!

Kul att få ännu en fittdag, med folk som snackar bullshit och vägrar att göra som dom lovat...
AS KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0