Okej..

"Orolig" är just nu ignorerad och jag orkar inte godkänna hennes kommentarer mer nu när jag tror mig veta ungefär vem det kan vara, iaf vem det är hon känner som känner mig.
Bitch!


Jag har iaf gjort slag i saken idag och flyttat den här skiten till Wordpress! :D
Trots att jag inte fattar ett skit..
Ska försöka få J att visa mig lite ikväll när han kommer hem, han kommer också få flytta alla inlägg och så dit och hjälpa mig med designen som just nu är katastrof :p

Men så får det vara just nu, har hittat ett tema som jag gillar men jag får det inte att fungera som jag vill, tydligen måste man betala för att det ska fungera som man vill så tills dess så har jag ett fult som iaf fungerar..

Så design ska fixas, domän ska köpas och jag ska förstå nånting.
Blö, J får fixa helt enkelt. ;)
Men jag lämnar det bakomflutna framför mig nu och bajsar på det här trots att det är här jag varit sedan 2009-01-13 ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0