Rip min älskade..

Den som var så fiiin, jag som kämpat i flera år med mina jävla blommor som bara dör.
Alla förrutom mina fina orkidéer ♥ som av någon dum anledning överlever..

Båda två lever på som om jag aldrig hänt dom och får tom nya grenar och håller på..
Förrutom den här nu som J mördat!

Puckot skulle öppna fönstret och kuttar den enda levande grenen på stackarn!
Som nästan var i full blomm tom, jag som väntat och väntat, hans kompis som står bredvid har supermånga knoppar som snart slår ut och jag trodde jag skulle ha jordens finaste fönster om nån vecka, med två stora fina orkidéer som blommar.. :(

Nu får jag vara glad i dom fjuttiga dagarna som stackaren överlever i ett glas vatten..
Och sen sitta här och stirra på mitt tomma fönster utan något som blommar :(

DUM J, han vet att det är dom enda blommorna här hemma som jag älskar och är stolt över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0