Gårdagen..

Det blev en all day and nighter..
Jävla Diana, blåsorna som jag har under mina hälar idag är GIGANTISKA :p

Vi tog en 4timmars promenad runt stan, jag var så smart så jag tog flipflops, kunde lika gärna gått barfota..
Men mysigt var det, först promenad och sen lite fika, Leo fick pannkakor och vi bestämde oss för att göra egen Sushi!
Lite mer promenerande innan vi fick tag på all fisk vi skulle ha, runt runt runt, stackars mina fötter ;)

Vi väntade in J och bjöd på Sushi, tände ljus och hade mys.
Grannen fick också smaka som tack för sockerlånet :)
Det fick mkt väl godkänt av alla, sjukt gott!

Sen drog vi över Bob och gick ner och spelade kub nere i parken, jag och Diana vann så stenhårt att vi vägrade spela klart sista omgången för att inte såra Bob ;)
Sjukt sexiga var vi också, allt för att Bob skulle spela bättre :p

Där nånonstans så tjurade J till, dels för att han inte kunde följa med ut i parken för att Leo sov och för att vi druckit.
Så kuk på honom och så gick vi vidare, efter klädbyte hos Diana så gick vi till Nada..
Diana blev skitsnygg så vi släpade hem henne vid 12 och bäddade ner henne i soffan :p

Jag gick hem låg liten stund på soffan innan jag vägrade mer och gick ut en timme eller så, promenerade runt söder..
Idag är det J som är hemma med Leo, jag ska ta en dusch och åka till Milla en sväng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0