Ingen kommentar..

Så känner jag just nu, midsommar har varit superskön men sen kom gårdagen..
Som jag iof hade släppt, tills det kom en ny jävla skitsak imorse som sänkte mig ist..

Har köpt ett presentkort på en tatuering som jag glömt bort eftersom jag köpt den på J´s konto som jag aldrig kollar.
Men den har visst gått ut, men mamma gjorde ju sin förra veckan :(

Så ingen tatuering för mig..
Jävla bajsapa, otrevlig jävla skitstövel var han i telefonen och bara garvade åt mig!
Jag har så god lust att gå ner dit och sätta mig mitt i studion och skita på golvet eller nått.
Asshole..


Men men, massor med fina bilder från helgen har vi nu iaf.
Borde göra ett album men jag orkar inte nu, det får J göra när han kommer hem..

Idag har jag iaf köpt ett träningskort och biljetter till Monday Bar Summer Cruise 2011!
Den här gången får J också följa med, men först så ska jag gå ner 15kg ;)


Kommentarer
Postat av: Angiie

Hahhaa, själv ska jag gå ner 10 kg, vettefan om jag kommer att lyckas dock :S

2011-06-27 @ 11:36:36
URL: http://mskingsfield.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0