Ni ska få se..

Det här blir nog bra tillslut :)

Datorn är flyttad, sladdar är undangömda och massor med annat kommer att vara fixat om en liten stund, fick inte J till att ta det där rycket igår så jag får ta det själv idag ist..

Så här ska det fixas och storstädas, borde egentligen åka tillbaka till ikea och byta pallen som J hatade och gå förbi rusta så jag får mina jävla gardingrejjor som dom så klart slutat med nu på ikea.
Jävla muppar!

Men men, en timme kvar tills sista DH är nere, så det är bara att sätta fart för så fort det är klart så blir det pause. ;)
J kommer inte känna igen sig när han kommer hem, det är mitt mål iaf :p


Ikväll så ska ju jag iväg på Therese´s skolavslutning, så pappa kommer och hämtar mig, på sin nya motorcykel ♥
Jag har inte åkt sen innan jag blev gravid tror jag, eller så var jag det..
Inte sen Leo föddes iaf, stackars mig :(

Nej städa mera var det, och sen kanske sy lite när Leo somnat, blev ju en del tyg igår ;)


Datorn är ju som sagt flyttad, så nu ser det ut såhär där vi sitter;

Och ja, ni ska få se mer än bara väggen, när jag städat klart :p

Kommentarer
Postat av: sis ;)

<3



sötnosar :D

2011-06-08 @ 12:30:12
URL: http://leebiiff.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha jag minns att du fick skjuts på Olles motorcykel förra året när du hade brådis på fest :-)

I finkläder o allt :-)

2011-06-08 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0