Riktigt bra dag!

Åååh varför är inte alla dagar så här bra för?

Vi har haft sjukt kul på Grönan, eller iaf jag..
Ingen annan klagade heller så jag tror det gick hem ;)
Tanken var ju också att vi skulle på grillfesten hos tatueraren i årsta men vi var helt slut efter grönan så vi sket i det.
Vi käkade alla pizza på grönan och fick ont i magen ist :p

Direkt när vi kom hem så mötte vi också upp Lotta och Torro.
Och Torro stannar här över natten ♥
Therese också ♥


Huset fullt av älsklingar!
Jag kan ju inte låta bli att må underbart då..

Fota lite hann jag med också, men bara lite, J hade sin kamera med så det blev mer bilder där i, men som vanligt så kan man inte förvänta sig att dom kommer in i datorn under den närmsta halvåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0