Så det kan gå.

Fy fan säger jag bara till att börja med..
Så jävla tråkigt att jag alltid ska få skit så fort jag gör nånting, jag har mao sovit i gästrummet för att jag inte orkade lyssna tillslut och J fattar inte när det är nog!
Skit samma..

Jag och Milla hade hur som helst en awesome kväll iaf, som vanligt när vi är ute och slirar ;)
Vi våldgästade stans bästa balkong där vi fick stans shysstaste mat och blev servade med sangria toppat med värsta cp utsikten över vattnet.
Det är sjukt orättvist!
Där vill jag bo ju ♥
Tackar värden som fan för att vi fick våldgästa hans balkong och för alla dom tusen ggr som Milla höll på att välta bordet :p

Sjukt nice, jag kommer vara avundsjuk forever and ever!

Men bara för det så ska jag och Leo göra det enda vi kan för att få känna oss lite bättre, vi tar vara på våran ledighet och går ner och badar..
Den ni, det går inte om man ska jobba och stå i ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0