Städa städa varje torsdag?

För det tycker jag är kul, not :p
Men det måste verkligen göras nu, helt sjukt skitigt här hemma och så mkt tvätt så man nästan drunknar!

Idag har vi tagit en lång mysig balkongfrukost hela familjen och nu har Lotta och Torro precis gått också så nu är det bara att sätta igång, räkningarna ska också betalas idag, som jag sagt i flera dagar nu men inte orkat med..

Jag har ju sommarlov från gruppen nu också så nu har jag lite mer tid över.
Plocka, damma, dammsuga, skura och fixa är planen nu.
Kanske klämmer in att svara på lite sms också, folk börjar bli sura när dom aldrig får tag på mig..
Fick precis ett till nu "Varför svarar du aldrig?!", öh för att jag inte orkar med ett skit kanske?

I know, det är dumt att isolera sig när man mår piss, därför är det bra med kompisar som bara tränger sig på ibland ;)

Nej städa var det, vill ju ha lite fint till helgen iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0