We are alive!

Typ iaf, jag fixade inte att äta så mkt.
Mår fortfarande illa, vet inte om det är räkorna fortfarande eller nått annat.
Shit the same.

Till middag blev det, pepparbiff, roliga pommes, sallad och pepparsås ♥
Allt gick ganska bra förrutom att jag brände köttet, men bara lite :p

Det gick hem hos Leo iaf, vi hade supermysigt, tände ljus och gosade i soffan.


Lotta, Diana, Micka och nån tjej till dundrade förbi mitt i maten och lämnade Torro.
Dom skulle ut och slira vidare..
J är också ute och slirar, eller sitter i ett hörn och snackar BS om mig som vanligt.

Jag har kollat på en chickflick och på ett helt seinfeld avsnitt (!) första gången ever, vilket jävla skitprogram.
Nej men nu ger jag upp det här och går och lägger mig ist.


Trevlig som jag är så bet jag också av en bit av en tand här nyss när jag satt och tjurade, måste sluta sura, det är inte bra för mina tänder!
Perfekt avslut på dagen?


På det så kan jag säga att jag varit duktig idag, 0 antal cigaretter, inte en enda, trots att jag köpt ett nytt pkt idag.
Men jag vill inte ha..
Undrar om det påverkar humöret lite? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0