Full förståelse?

Inte riktigt..
Men idag känner jag mig mer som en människa än på hela veckan, konstigt för så känner jag aldrig innan gruppen.
Jag tror det beror på att jag har mina nya fina Guess skor på mig ;)

Som jag är as nojjig för att nån ska trampa på nu på tåget som är smockat..
Inte den enda nojjan just nu heller. Men inatt har jag iaf sovit i min egen säng!
Också för första gången den här veckan...

Får se hu mycket förändringar som kommer ske nu, jag hoppas på Många och stora, jag har ju faktiskt börjat genom att bli brunette igen! ;)
Och redan där vet jag ett gäng som jublade :p

Det ska nog bli bra det här också tillslut, men jag måste nog be om att få en extra timme hos kokkotanten imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0