Nu har jag tröttnat

På blogg.se, det ligger nere jämt!
Snacka om ostabil server..

Nu blir det ett byte.
Eget domän och wordpress, så fort jag fattar hur det fungerar ;)
Jag har ju haft mitt wordpress konto i över ett år utan att ha orkat med det, men dom har en iPhone app, till skillnad från den här skiten..

Trött man blir.
Idag är det iaf dags att köra igen träningen igen, nu har jag hållt upp i en månad!
Fet börjar man bli också, så idag var sista dagen med skitmat och jag ska välja ett nytt träningsprogram till min DailyBurn nu. :)
Det enda problemet är att jag inte kan välja vilken :p

Först och främst så ska jag tvätta lite.
Lotta och Torro är fortfarande här och kommer sova här i natt igen eftersom dom ska passa Leo när jag ska till kokkogruppen imorn.
Men dom får väl leka med J ikväll när jag ska bli fit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0