Woop woop

Jag är numera kär i Miguel, våran bovärd ♥
Vi får allt omgjort, och alla våra småfel som vi hittat kommer han och fixar i veckan!

Inom 5 dagar ska målarfirman höra av sig och komma hit med katalogerna.
Dom kommer börja med att tapetsera alla väggar och måla alla tak.
I april fixar dom alla golven, och lägger ny parkett och om vi vill så lägger dom då också in klinkers eller mer parkett ♥

Kyl, frys och spisfläkt ska också bytas ut!
Det fick dock inget datum på men det gör inte mig så mkt nu kan jag säga, jag är rätt så nöjd med dagen ;)

Nu ska vi boka in en tid med en professionell färgsättare som ska få hjälpa oss så allt passar ihop och blir totaly awesome!


Shit vilken inflyttningsfest det kommer bli här så fort allt är klart!
Ååååh det kommer bli så fint ♥

Såhär glada är jag och lillskrutt nu :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

yooohooo GRATTIS :-)

2011-03-08 @ 14:58:41
Postat av: sofia

Så fina ni är !^^

2011-03-09 @ 09:52:32
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0