Underbara väder!

Shit vad varmt det är!
Jag håller seriöst på att smälta bort!

För en gångs skull fick vi sovmorgon idag, Leo kom och kröp ner hos mig imorse och ville gosa, så vi somnade om och vaknade inte förens vid 10, så skööönt :D

Vi började direkt med att fika med Lina nere på Baresso där vi också fick en skur med fågelskit på hela vagnen för att Leo matade alla fåglarna med sin muffin ;)
En jävla tur att inte jag fick nått på mig, då hade jag fan dött!

Jag och Leo gick upp för att äta lunch innan vi gick tillbaka till baresso där Lina fått sällskap av sin kompis, tanken var att Leo skulle sova middag då men det tyckte inte han, så han fick följa med till smyckesbutiken där Linas kompis jobbar.
Och det är tur att jag inte fått några pengar än för annars hade jag köpt hela affären!
Så sjukt mycket fint dom hade! Love!!!

Där kommer jag spendera många kronor i framtiden ;)


Nu har Leo iaf sovit och jag funderar på vad jag ska göra först, fixa klart naglarna som jag började med igår eller laga J´s jeans..
Det lutar åt att fixa naglarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0